»Velika večina pacientov ostane v partnerskih bolnišnicah, samo 14 odstotkov pacientov se premesti v ljubljanski ali mariborski klinični center.«
»Tisti, ki jih pacienti bolj iščejo, imajo več pacientov v čakalni vrsti, zato posledično tudi več operirajo.«
»Ker primanjkuje terminov, poskušam urediti pet težav istega pacienta v eni obravnavi, da pacientu prihranim naslednje štiri obiske.«
»Tudi delo z normalnimi pacienti je oteženo, potrebna je zaščitna oprema, dodatna previdnost pri pacientih. Tudi v čakalnicah ne more biti enako število pacientov, kot jih je bilo pred covidkrizo.«
»Pacienti smo številka.«
»Poskrbeti moramo za ustrezno okolje za naše paciente. Načrt je imeti rdečo nit 'patient first', torej v prvi vrsti so pacienti.«
»Denar naj sledi pacientu.«
»Denar mora slediti pacientu.«
»Zato ker smo denar vložili v storitve, v dostopnost, v življenje pacientov.«
»Ob dnevu varnosti pacientov se moramo zavedati, da se varnost pacientov ne začne šele v bolnišničnem okolju, ampak že davno prej, torej tudi v domačem okolju.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju